Alla inlägg under augusti 2014

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 31 augusti 2014 09:45

Hej!


Nu har jag visat er hur jag har haft det i Tyskland, så nu ska jag visa hur jag hade det i Polen!

  

Nu vet jag inte om jag får visa deras ansikten så jag gör inte det men här är en bild

på min kusin (Längst till vänster) en kompis och en till. Visst är det en mysig bild, alla sitter på mobiler??? LoL.

I Polen badade vi jättemycket.

Jag var med mina närmaste och många fler! Träffat min släkt och mycket MYCKET mer!

Jag längtar redan tillbaka, men jag är glad att jag är i Sverige också!

När jag o Malin är stora så vill jag ta med henne till Polen! :)


//Julias minne :)

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 16 augusti 2014 11:12

Hej!!


I förgår var jag på rixfm festival. Och då var det jätte många bra artister. Så jag tänkte vissa er alla artister som jag filmade och tog kort på.

  Diskjockyn (stavning) Janousek. Har inget filmklipp på han.

  Donky boy. Har film klipp på dom men det gick inte att lägga upp.

  Ace Wilder.  kan inte vissa någon film.

  Molly Sanden.


Det var inte är inte alla artister för detta är första delen. För jag ska på min stads marknad.

Hoppas ni gillade inlägget!!

Hejdå  //malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 11 augusti 2014 19:15

Hejsan!!

Just nu sitter jag i en bil och bloggar. Där jag bor börjar vi skolan om en vecka   

Det kommer inte bli kul men jag längtar till gympan och alla kompisar. 

Idag campade vi i Jönköping och igår. Men vi var på A6, Ikea, Elgiganten och Jula. 

Och som jag sa innan, jag åker bil till något ställe som 15 mil bort. Och vi har några blixtrar äver oss, men nu ska jag äta så hejdå

//Malin

 

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 6 augusti 2014 10:32

  Tjena!!


Igår tills idag sover jag över med en kompis i ett varmt rum. Men snart så ska jag äta så idag blev det bara ett litet inlägg 

Men här kommer en bild.

  Min hund när hon ruskar av sig på mig.

//Malin

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards