Alla inlägg under februari 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 februari 2015 00:56

Tja Tja

 

Idag har vi studiedag, skönt, men självklart när vi skulle kolla på film så ska ju det sluta funka!

Idag sover vi över och har det kul tills "förr eller senare exploderar jag" slutar funka. 

Så ja... Vi gjorde ett inlägg istället. 

 

#onepiecekväll #movietime

 

//Malin & Julia 

 

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 23 februari 2015 20:58

HEJ!

Idag så var jag och Julia. Och vi tänkte göra en rätt låg video men sen så skulle Julia hem så det blev en kort video...


Men här kommer den iallafall, om den kommer fram. 





Den hittade jag inte men den kommer dyka upp någon gång.


hoppas det är bra med er//malin 

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 22 februari 2015 18:55

Hejsan!


Idag ska jag tipsa er en sångerska.

Hon heter Sia.

Här får ni en bild på henne :


 


Här får ni hennes några låtar :


1. Chandelier - https://www.youtube.com/watch?v=2vjPBrBU-TM


2. You never fully dressed without a smile - https://www.youtube.com/watch?v=IKjJ6DQF7xY


3. Elastic Heart- https://www.youtube.com/watch?v=KWZGAExj-es


//JULIA <3

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 22 februari 2015 18:40

Hej och förlåt!


Förlåt  att jag inte har varit aktiv på länge, men jag har inte haft tillgång till internet, och det kommer jag inte ha snart igen <3 Jag hoppas ni förstår det   .


Men därför ska ni få 3 låtar !!!   


Ellie Goulding ft. Calvin Harris - Outside https://www.youtube.com/watch?v=J9NQFACZYEU


Calvin Harris ft. John Newman - Blame https://www.youtube.com/watch?v=6ACl8s_tBzE


Ariana Grande ft. The Weeknd - Love me harder https://www.youtube.com/watch?v=g5qU7p7yOY8


// JULIA


 

(ARIANA GRANDE)


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 22 februari 2015 13:26

Hej!


Idag blev jag sååå ledsen!


Alla, ALLA mina bilder som fanns på datorn är borta!


Alla barndomsminnen, alla bilder på släktingar allt! SÅ besviken...


Snälla säg att det bara är en mardröm!   


Gilla om det har hänt dig någon gång!


//Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 22 februari 2015 13:21

Hej igen...


Jag har inte så mycket att säga.


Har bara en fråga. Har du varit kär någon gång i någon som inte är särskilt bra att vara kär i? Mm, då är du inte ensam...


Till alla killar! Om ni vågar säga vad ni känner och vem ni gillar så är ni bara så BÄST!


Sånna killar är guld ♥


//Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 21 februari 2015 16:37

Igår hade jag Disco, det är ju nästan alltid kul. Men det var ju då min klass som hållde i det. 

 

Det roligaste var ju knack-leken, asså jag var faktisk lite imponerad på mig själv, för att kjag typ dansade runt i hela salen och alla bara tittade på mig, hahaha men det var kul. Och på knack-leken vågade jag ta dom jag alldrig vågar annars.

 

 

 

detta var allt för mig //malin

 

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 21 februari 2015 16:26

Hej


Jag missade deltävling 2 i mellodifestivalen, så jag tänkte se det på svtplay.se men hittade inte avsnittet. Men det är ju typ bara 4 timmar kvar tills deltävling 3.

vilka hoppas ni kommer att gå vidare i kväll !!!





Nu sitter jag och tittar på halv 8 hoss känorna (vet stav fel) ååå vad gott det ser ut att vara. 


//malin





Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards