Alla inlägg under november 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 november 2015 21:08

Idag så städade jag, för att jag skulle stätta upp julstakar och en plas gran att ha på rummet. Jag tror att jag aldrig har julpyntat så mycket som detta året. Ni får se det antingen idag eller imon (om jag hinner). Jag älskar att vi har vinterlov (heter det så?) men då har alltid vår klass mycket i slutet. På tisdag har vi matteprov och på onsdagen har vi multiplikations test (har det varje vecka), samma dag har vi 81!!! spanka gloser at kunna, på torsdagen har vi kemi läxa och slutningen på fredagen har vi fysiktest. Så imorgon blir det att plugga hela dagen. 


Just nu tittar jag på så mycket bättre, min favorit som sjunger där är Mirant Bryan, jag tycker hon sjunger jätte bra. Denna låten hon gör är Lisa lissons låt. Näsa vecka ska det vara duett. 


En fråga: är det någon som ser på modern family?, det är världens bästa pogram. Om ni inte ser på det tycker jag att ni ska börja göra det för det är såååå braa., pogrammet går på kanal 12. 


Det var allt för idag God tidig jul//malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 8 november 2015 00:10

Hej! har ni en bra helg, det har jag, nyss va jag på fest och kom hem nu så då gjorde jag det lite mysig att jag tände ljus och satte på vh+1 på tv tror jag det heter, aja men det är ijalla fall en musik kanal som jag älskar. På min tv är det kanal 102 men det är olika på olika tv-apparater. Men då kom jag på att jag ville göra mina favorit låtar.   här kommer dom.



1. Supergirl(club mix)- Anna Naklab feat Alle Farben & Younotus

2. Locked Away- R City ft. Adam Levine

3. Love me like you- Little Mix

4. 7 years- Lukas Graham


Det blev bara 4 låtar för dom kom och bytte kanal     //malin  

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards