Alla inlägg under september 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 september 2015 21:26

  hej!


För några dagar sen (orkar inte kolla upp vilken dag) sprang vi 12 km. Och jg dog faktiskt inte på vägen. Jag sprang på 1 timme och 35 minuter, inte jätte nöjd. Men jag och Julia hade tänkt att vi skulle springa 1 dag i veckan så vi klara under 1 timme nästa år, fast Julia måste bli frisk innan det.

 krya på dig Julia!  //malin

   älskar denna bilden!   

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 september 2015 10:11

dags för veckans låt!


Firework-Katy Perry


//Julia



Av Julia ☺ & Malin ♥ - 24 september 2015 17:42

 hejsan! Imorgon så kommer vi springa 12 km! Och så om man vill så kan man ge pengar till barncancerfonden. Och så kommer man få korv och dricka innan man springer. När man har kommit 4 km så får man blåbärssoppa eller vatten, och så är det var fjärde kilometer.


Och om man springer 12 km på 60 minuter så får man gratis pizza! Och jag räknade ut hur länge man ska springa per kilometer, det blev 5 minuter per kilometer!  

Hoppas jag klarar det


//malin

 

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 24 september 2015 11:15

Hallå allihopa,

det är torsdag och ddet är dags att göra ett inlägg.

Jag har inte direkt någon ide om vad jag ska skriva.



Just nu är jag kä i låten lush life Zara Larsson.


Den är uppe på bloggen längre ner.


Ses  på måndag <3


/julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 21 september 2015 09:15

Hallå allihopa!


I lördags var jag på Ullared Gekås. Jag köpte lite fina saker

som jag har täkt visa i en bild sedan <3


//JULIA

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 21 september 2015 09:14

Då är det das igen för veckans låt!!!



ZARA LARSSON - LUSH LIFE


//JULIA

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 18 september 2015 12:33

Hej igen!


I morgon så ska jag åka till Göteborg med min familj och några kompisar. Vi kommer vara där i 2 dagar, så vi kommer sova på ett hotell som heter Gothia tower, är det någon som har sovit där?är det fint? god frukost?


Jag kommer kanske ta med min datorn om inte så kommer jag blogga från mobilen!


 

Aja måste sluta, min lektion börjar snart  //malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 18 september 2015 12:21

Idag (fredag) så har jag mer än 1 timme rast. Så då passar jag på att göra ett blogginlägg, för det var länge sen jag gjorde ett inlägg.

Jo snart så har vi fysik men nu har vi ju då lång rast. Men asså det finns typ inget att göra, för att dom byter tak på min skola så då har basketkorgen borta. Det ända man kan göra är att spela pingis och biljard.


Just nu sitter jag med Clara! Vid våra skåp  

detta blev ett kort inlägg men Hejdå


//malin  

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards