Alla inlägg under augusti 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 31 augusti 2015 17:53

Nu kommer veckans låt !



//Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 31 augusti 2015 11:00

Veckans låt kommer ikväll för det är något med min dator

Bloggar från mobilen!


// Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 augusti 2015 22:24

Alltså... Jag vet det här med veckans låt har varit jobbigt på sistonde..

Men jag ska fixa det. Vi har börjat skolan och jag har ttf på måndagar. Då har jag tid att lägga upp lite inlägg! Så veckans låtar kommer upp på måndagar!

Ses imorgon!


// Julia


7c

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 augusti 2015 22:21

Nya klasser.

Som ni ser i titeln av inlägget så är jag i klass 7c

Malin och jag är tyrvärr inte i samma klass. Men jag älskar ändå min nya

klass. jag har lärt känna många nya roliga personer <3

Har ni också börjat i nya klasser? Kommentera gärna vad du tycker om din klas!


// Julia <3


#inlägg #från #skoldatorn :DD

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 augusti 2015 22:19

Oj... det var länge sedan. Vart ska man börja?

Jo, kanske med ett hej? hahah.

Hur mår ni? Jag vill bara säga förlåt för att jag har varit dålig på att uppdatera...

Jag ska försöka lägga upp inlägg minst varannan dag <3


// Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 augusti 2015 16:14

Hejsan!  Idag så målade jag och julia ute. Sen så gick julia och jag fick måla ensam, sen så kom jag på ideen att man kunde be dom som kom och gick att dom kunde skriva eller rita på pappret. 

  här är det dom ska skriva på

än så länge har bara pappa skrivit på

  detta är den tavlan jag och Julia gjorde 


Hejdå//malin


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 24 augusti 2015 17:29

 hej alla! idag i skolan fick vi våra skoldatorer. Asså jag älskar att ha en helt egen dator. Men det jobbiga är att om det ska bli å smidigt som möjligt så tar jag bar med mig dator väska. men då fö jag knappt plats med mina böker   så jag vet inte hur jag ska göra,om jag ska ta med mig bode skolväskan eoch datorväskan, eller bara datorväskan. aja men idaghar vi bada i skolan och jag lärde mig att krola    detta blev bara ett kort inläg för jag är hoss en kompis, //malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 21 augusti 2015 23:03

hej! förlåt förr att jag inte har uppdaterat på jäääääätte länge, men vi har börjat skolan och så har jag inte haft tid. men nu har vi har vi helg, vilket är skönt. 

när började ni skolan?,själv började jag i Tisdags.


och imorgon fyller jag år!!! 


det var allt för detta inlägget!  //malin

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards