Alla inlägg under december 2014

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 31 december 2014 03:10

Efter som det snart är nyår så tänkte jag tipsa om dom bästa låtarna på 12-slaget.


1.youre never fully  dress without a smile-sia😀

2. Cant let you go

3.happy neve year-ABBA

4.happy

5.Blame

6.dengurys-david guetta

7.i will never be afride again



Hoppas ni gillade inlägget fast det är många stav fel..nu ska jag sova (3.30) 

godnatt 😴


//malin

  Bjuder på denna bild😇

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 9 december 2014 18:05

Hejsan Svejsan!


Sorry att jag glömde veckans låt, men jag har varit upptagen. Imon har vi Historia prov och nästa vecka är det kemi prov. -.-


Aja, men som förlåt tar vi 2 låtar! (Ja jippi Julia! Du äger!)   

Nämen tack tack, jag älskar er med ♥


Men här kommer de:


1. Tove Lo - Stay high --> https://www.youtube.com/watch?v=SYM-RJwSGQ8

2. Meghan Trainor - All about that bass ----> https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk


 

(Meghan Trainor)


 

(Tove Lo)


Skriv i kommentaren vilken låt som var bättre!


//Julia ♥


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 2 december 2014 18:53

  Hej 

För 4 dagar sen så fick jag äntligen min surfplatta, och nu när jag är i skolan så vill jag bara hem och lata mig med surfplattan..nu sitter jag i soffan och tittar på victorius ochbska försöka ladda ner lite appar. Och i nästa inlägg eller om några inlägg så ska jag tipsa om  lite appar och lite annat smått och gott....... ses i nästa inlägg.

 

//malin  

  Kolla va söt hund  

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards