Alla inlägg under juni 2014

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 juni 2014 16:25

Tjena!


Idag har jag spelat basket. Men snart så ska jag spelaminigolf.  

Och igår hade jag inte tid att blogga, men då gjorde jag iallafall godis-klubber.  

Jag fick en rejell socker-kik.

//Malin

   


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 juni 2014 21:32

Hej!!!


Jag är inte så glad för idag kommer Julia åka. kommer inte se henne på 1 månad (om man inte räknar med skype). Men hoppas hon får det bra i Polen.

Jag att kommer  sitta och räkna ner dagarna tills du kommer.  

Hoppas alla som läser detta får en riktigt bra sommar.

//Malin

    kommer sakna dig!!



Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 juni 2014 21:23

Sista orden är sagda men......


Ni tror inte jag skulle åka utan att ge er lite bilder va??!?!

För här kommer några bilder!


 

FÖRSTA BILDEN PÅ MIG! ♥ ○

 

Vår fina sjö som jag har badat i med Malin.

 

Lys-armband från Malin ♥ Tack Malin.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu kommer en liten tävling.  


Skriv i kommentaren vilken modell är finast!! ♥


Siffrorna står på tärningen.

         

RÖSTA PÅ! OCH HEJDÅ!! ♥ SES


//Julia

P.S jag kommer längta efter er! Särskilt Malin!



Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 juni 2014 21:07

 Hejsan!!



Jag ska snart åka på semester! Så jag kommer inte kunna blogga i lite mer än en vecka, men sedan har jag internet och kan blogga igen!! Så detta är det "sista" inlägget innan semestern!   


Jag och Malin hade kul idag! Vi sov över och hade skoj, men nu måste vi delas i en HEL MÅNAD!!!!     

Hoppas ni har det kul där hemma.

KANSKE kommer det ett inlägg om något mer men..... inte så säkert! Men i såfall, hejdå bloggen....   


//Julia ♥♥♥

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 juni 2014 19:33

Hej!!


Här får ni en video att kolla på, man märker att vi har växt!   



 

Här är en bild på Malin när hon tycks vara en kung! ☺♥


 


//Julia ☺

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 juni 2014 18:46

Hejsan!


Igår sovde jag över med Julia. På kvällen gjorde vi en banan- rätt med nutella och choklad- flingor. Sen en milkshake. Det kommer en video sen 

 //Malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 juni 2014 03:28

Hej!! :·)

 

Jag och Malin har varit typ varit överallt och gjort videos!

Jag kommer lägga upp dem senare, så vi ses hejdå!  ♥


//Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 27 juni 2014 11:04

Jag blev utmanad av Julia att skriva 10 pinsamma saker jag har gjort.  

  1. På ett disco stog jag och dansade på en bänkså jag välte någons fulla coca cola burk.   
  2. En i klassen sa hejdå i en normaltorn sen skrek jag hejdå!!  
  3. Trillade på en som rullstol när hennes Julias mamma och "pappa" var i samma rum.
  4. På en kamping så var det värdldens lättaste lås. Jag skulle låsa upp men det gick inte, så jag bankade på dörren och ropade, KAN NÅGON HJÄLPA MIG JAG KOMMER INTE UT. Sen efter en stund insåg jag att jag hade bara vridigt på fel håll. Och när jag komm ut ståg det en tjej i min ålder.   
  5. På Grönalund i en kö så var det en man som såg ut som min pappa. Så jag sa,kan vi köpa sockervadd sen.
  6. Jag glömde en gång nycklarna till huset och bilen så vi fick cykla dit vi skulle och då var jag tvungen att cykla utan hjälm och så var det många i klassen där och dom frågade varför jag cyklade utan hjälm.  
  7. Min kompis skulle betala med min 20:ga men när hon tog ut den så rev hon den i 2 bitar
  8. Jag skulle cykla hemmed 2 kompisar, så råkade jag cykla in i en soptunna. Den höll på att ramla men ena kompisen fågade soptunnan. Men när vi skulle börja cykla igen så hade min kedja hoppat.  
  9. `Jag och en annan cyklade förbi ett mat- ställe. Då så lekte jag att min cykel var en cross, så jag stegrade (lite) och gjorde ett sånt ljud. Och där satt några i klassen.
  10. Det var när jag och Julia skulle köpa glass. Vi gick först in till ica och köpte en glass sen en till och bara för att inte skämma ut oss så åkte vi till macken och köpte glass (eller jag). Men sen skulle Julia köpa en stor ben & jerry medans jag hade en liten så vi fick gå in till ica igen.   

Hoppas du gillade inlägget!!

här kommer en bild. // Malin

     

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards