Alla inlägg under januari 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 31 januari 2015 14:09

Hej ♥


Förra lördag kom mina två kusiner (12 och 9 år) med min mormor från Polen.

Vi hade jättekul, men idag åker dom, jag är sååå ledsen   .

Det är synd att vi träffas bara tre gånger om året, men här får ni

en bild på mig och min fina kusin vitamin (den äldre) ♥


 


// Julia ☺



Av Julia ☺ & Malin ♥ - 8 januari 2015 15:48

Hej!!

jag är aå hilma arg. Jag ska ta hela historien........


jo det började med att jag fick en mobil i julklapp och då är ju det smart om man har skydd och skal.  Och jag väntade 5 dagar tills allt kom. Och nu efter skolan så kom skalet,men när jag skulle  sätta i skalet så var det ju såklart för litet skal. Men det står på lappen att det är till min mobil. Jag blir så hilma besviken  

  det skalet som skulle va till mitt skal..  //malin

 

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 7 januari 2015 01:46

Hellu!!

Jag hade skrivit i ett inlägg att jag skulle tipsa om bra appar. Så nu ska jag göra det.


1.snapchat= man tar bilder och skickar till vänner och bilderna försvinner  efter man har tittat

2.picCollege=man kan har flera bilder på ett "papper" och ha hjärtar tex....man  kan också ha text

3.tv.nu=med denna app har du koll när ett program börjar Om du klickar på väckarklockan så säger  appen till dig när det börjar

4.days left=hjälper dig att hålla reda på när tex din farmor fyller. 

5.filipagram=vill du samla alla dina minnen i en film så är denna app rätt. Efter du har valt bilderna kan du lägga Music 

6.perfetc piano=  kan du lära dig spela hyfsad bra piano.(för man lär sig inte något)


Så nu gav jag er hyfssde bra appar till dig mobil. Och dom apparna hittade jag på play butik, men  dom  finns säkert  på app store och vad nu dom alla andra heter.

Hoppas ni gillade  inlägget, så får ni gärna önska mig en godnatt.  din kära //malin


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 5 januari 2015 22:28

hejsan svejsan!


i detta inlägget så ska tipsa om låtar..... vet att det är typ det ända jag tipsar om, men det är så himla kul med music.


låt....


1. S.O.S-Indila

 

2.Blame-Calvin harris

 

3.All of Me-John Legend 

 

4.Desire-Years & Years

 

5.Prayer in C-Lilly Wood& The Prick och Robin schulz

 

6.Heros-Tove Lo

 

7.Counting stars-OneRepublic

 

8.Let her go-Passenger

 

9.Say somthing-Christina Aguilera

 

 

Hoppas ni gillade inlägget och ha ett bara 5 dagen i året  

 

//Malin

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards