Alla inlägg under juli 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 29 juli 2015 20:49

Jag vet att det skulle komma. upp inlägget igår . men jag hade inte tid. Men hä.r kommer den. 


Andra dagen åkte vi till Helsingborg. Vi gjorde inte så mycket. 


  detta är taget ifrån ett "torn" i helsingborg


+man såg ut över helsingborg

-det var kallt när vi va uppe


Sen gick vi för att äta   vi åt på ett indiskt ställe och jag åt olika kött bitar med ris och grönsaker


+jättegott

-varmt ställe att sitta i


Sen åkte vi hem och spelade minigolf






Hoppas ni har en bra kväll

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 juli 2015 00:03

Hej! Nu kommer första inlägget om hur det var på min semester. 


Första dagen var vi på lager 157 och andra butiker i Höganäs. Jag och min pappa och min bror blev klara före min mamma. Så vi andra gick och fikade på ett fik i närheten. 

  jag tog äppelpaj med vaniljsås och vitamin  well med zlatans namn på


+god paj och fint väder

-för lite sås



Sen åkte vi hem till campingen och åt på resturangen där


Den dagen gjorde vi inte så mycket mer


Hoppas ni gillade inlägget och om allt går som det ska så kommer nästa inlägg imon //malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 26 juli 2015 23:31

Hej! 

Eftersom det är ungefär 3 vecker (!) kvar av sommar lovet, så ska jag punkta upp vilka saker jag vill göra innan sommarlovet är slut. Och sen så sätter jag en ☆om jag har gjort det. 


*göra utflykter ☆

*va på stranden ☆

*ha vattenkrig 

*spela kubb ☆

*äta glass med mina bästa vänner☆

*äta en massa gott ☆

*lyssna på bra musik ☆

*göra videos med julia

*hoppa studsmatta på kvällen

*ha sena grillkvällar ☆

*få fin bränna


Hoppas ni gillade inlägget//malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 26 juli 2015 22:48

Hej! 

Detta inlägget är till julia! 💙🍉

Jag saknar dig så mycket, detta va värre än förra året du åkte till polen. Och jag har fattat att jag inte klarar mig utan dig😢

Men om allt blir som du sa kommer du ju imon och du kan vi va på tisdag, längtar så! 💙

Och du kommer få en överaskning senare 🍉 //malin 💙

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 25 juli 2015 17:30

Hej! Jag sa för några inlägg sen att jag skulle göra ett inlägg om mif semester, och att jag skulle börjat i måndags. Men det blev inte så. För jag har bilderna på min mobiltelefon och när jag kom hem så funkade inte mitt wifi,  men igår så fixade jag wifi så i näst näst  nästa inlägget kommer jag läggaupp första dagen på semestren. 


Ha en bra sommar//malin   

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 18 juli 2015 12:05

Tjena! Om ni åker långa sträckor bil, buss eller tåg så kan jag reckomendera att köpa en liten kudde 

min kostade 20 kr, men det finns ju olika sorter. Man kan ju också ta sin vanliga kudde. 

   hejdå//malin♡

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 18 juli 2015 11:59

Hejsan! Efter som Julia är i polen får jag göra veckans låt!! 


http://youtube.be/pPehUz9NLys


Om låten inte kommer fram heter den Midnight hearts //malin♡

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 18 juli 2015 10:41

Med en bok? Gud vad jag älskar denna bok


Om ni gillar att läsa kärleks och typ sorge böker rekomderar  jag denna bok.. 

  hejdå //malin

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards