Alla inlägg under oktober 2014

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 29 oktober 2014 21:14

Hej!!


Åå vad mysigt det är i höst mörkret.

Jag sitter och skriver recept och tittar på "bonde söker fru".

Gud var pinsamma dom är där, en kille där dricker 15 bananer och så mixar han det. Och så går han i kalsonger. Vet ni att han bor typ några kilometer utanför där vi bor!! (Min mamma har varit på hans gård).


Aa jag sigter då och tittar på de då. Och så dricker jag varm choklad!!!!!


Hoppas ni sitter och myser


//malin

  här får ni en bild på hiligsjö där vi bor. Där gick jag och Ebba idag!! :)



Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 oktober 2014 18:07

 Tjenare!



Idag har jag plockat ögonbrynen för första gången.

Det gjorde ont, men inte så ont som jag trodde att det skulle göra.


LITE TIPS TILL ER SOM SKA GÖRA DET FÖRSTA GÅNGEN:


1. Innan du ska göra det, ta på ordentligt med hudkräm på ögonbrynen. (Jag tog Nivea kräm, den är väldigt fet och bra.) Ha krämen i typ en kvart.

Det gör roten på ögonbryns-håret mjukare.


2. Gör det vid ljus.


3. Ta inte för mycket, plocka lite, sedan kollar du i spegeln o bestämmer vad du ska fixa till. Kom ihåg: Bättre ha för mycket än för lite.


4. Låt det ta sin tid, skynda dig inte för mycket, då är risken att det blir fel! 


5. Gör det en helg, ögonbrynen kommer svullna lite.   


Hoppas ni fick lite hjälp ♥

Lycka till.


// Julia




Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 oktober 2014 17:59

Hejsan



Jag hade tänkt mig veckans låt...


Varje vecka ska jag lägga upp en låt som är väldigt bra.


Det kommer komma varje HELG. Men eftersom det är lov o jag är glömsk

så kör vi den första idag.


Bridgit Mendler - You're something beautiful ---> https://www.youtube.com/watch?v=11IPAT-NjWc


Ge en like om ni gillade låten!


// Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 28 oktober 2014 13:24

Hejsan!


jag har tänkt mig en liten Lek!


Den går till såhär:


* Skriv i kommentaren 3 saker som jag ska göra!

* gilla inlägget


Jag kommer välja ut några stycken som jag ska göra....


(Malin ska va med om hon vill)


// Julia! ☻

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 27 oktober 2014 20:08

Hej jag ska berätta om mina godis favoriter!!!! (inte i ordning)

Dom flesta har ni säkert smaka men några är kanske nya för just dig.


1.sura flaskerna

2.smurf mowsmellows

3.m&m (utan nöt)

4.sockervadd

5.snusklubber

6.djungelvrål

7.tobblerone

8.nerds

9.marianne

10.nappar

11.polkagrisar

12.godis linnser

13.fruktkombi algrensbilar

14.avec

15.brige blandning

16.bubbly

17.m peanut


Jag hoppas att ni gillade inlägget och ät mycket godis medans ni fortfarande har lov  

  //malin



Av Julia ☺ & Malin ♥ - 25 oktober 2014 19:05


Hej!!

 

 

Jag sovitöver med Julia. Vi sjöng och.......... sjöng ännu mer.

Men just nu så är jag i sängen med datan.

 

 

Jag ska ge er några låt tips, 10 st typ.

 

Julia ville visst att jag skulle skriva om låten vi sjöng, men jag bara säger vad den heter......... den heter

 

1.never be afraid again

 

2.superheroes, the script

 

3.blame, calvin harris

 

4.daylight, matt and kim

 

5.steal my girl, one direction

 

6.give me love, 

 

7. 16 svenska hits på 6 minuter

 

8.i knew were troubel, taylor swift

 

9.shake it off, taylor swift

 

10. candy dance, techno

 

11.made in america

 

 

 

 

 

dettas ingen låt men ni MÅSTE söka på...... goth andrew de leon amazes thejudges with his voice.Han är så bra!!

 

Hoppas ni gillade inlägget!!! Njut av lovet nu  

 

 //malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 25 oktober 2014 19:04

Tjena!


Innan sommarlovet gjorde jag o Malin en liten lek. Kolla sjäva!

korven är roligast   



 

Vi var riktigt konstiga då ...


// Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 25 oktober 2014 18:19

Hej allihopa!


Igår sov jag över med Malin. Vi sjöng sing star i 7 timmar samanlagt!!!!  


 Helt Galet!


Vill ni höra världens bästa låt???

här ---> https://www.youtube.com/watch?v=O1FkFhyH5yQ

tror det ska komma fram....


// JULIA ☺


Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards