Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 juli 2014 16:50

Hejsan


Jag vill visa er lite bilder från Tyskland (lite betydär rätt mycket)


   (sne bild) Detta är ingången till stugan som vi "bodde" i.

   Stugan framifrån.

   Min mammas pojkväns systers man gillar indian aktiga saker (det ser man på stugan) Här är hans tält, det var jättemysigt att elda där inne XD

   Detta är min kompis som heter "Päron" som jag köpte på färjan! ♥

   Detta fick jag av Leszeks (mammas pojkvän) syster! En vacker tröja och dagbok.

   Ett glas godis!!!!

   minsta jordgubbe jag någonsin ätit!

   De hade en härlig hängmatta.

   Det  var jätte kul att spela spel tillsammans.


Fjärils huset!!

I Tyskland var jag på ett fjärils hus där fjärilar flög omkring (levande då) jättehärlig känsla! ♥

       lite fjärilar

   så fint dem satte sig hehhe ;)

   detta är den största som var 20 cm men den var inte där då!   

     fjärilar och puppor (tomma)

   överallt sprang det små "kycklingar"! de var jättegulliga och man var rädd att trampa på dem!

    det var jättevarmt som i en redig tropisk skog! :)   


Det var allt, hoppas ni gillade det! Ge gärna like:s och kommentera! ☻


//Julia ♥ P.S en fjäril satte sig på mitt ben och ville inte gå loss, jag kunde gå med den, men så kom en tant och schasade iväg den !   

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 30 juli 2014 16:44

Hej!


Jag är tillbaka i Sverige men Malin har åkt nu med husvagn tror jag... aja, hon har iallafall åkt!   

I nästa inlägg som kommer ska jag visa vad jag har gjort i Tyskland och i näst nästa ska det vara vad jag har gjort i Polen..... Hoppas det kommer bli kul att läsa det   


// Julia ♥

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards