Alla inlägg under mars 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 1 mars 2015 17:13

Hej!!


Igår var melodifestivalen och jag blev kär i en låt......nej det är inte den låten JTR sjöng. Det är den låten Månd Zemelöv sjöng, den låten handlar om att man ska vara hjältar. Och bakrunden är så hilma cool!!!!


Att man ska vara hjältar fick mig att tänka på igår.....jag och julia vinkade till alla som körde förbi oss med bil. Det var så roligt för nästa alla vinkade tillbaka,det kanske inte låter så roligt men det var jätte roligt, för mitt mål är att det alltid ska vara så, att man går ut och går och alla vinkar till oss. Och så gick vi nästan överallt där vi bor. 


Här kommer låten som Måns sjöng


Kommer inte ihåg vad låten heter men om vi söker på melodifestivalen 2015 på youtube så kommer det fram Måns låt


Hoppas ni njöt av inlägget för jag fick skriva om det 2 gånger. //malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 1 mars 2015 16:59

Här får ni en bild på hur det blev och vad jag använde.

Förlåt att det är lite utanför nageln men jag har inte

hunnit ta bort det än ♥


 

och vad jag använde:

 


//JULIA ♥

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 1 mars 2015 16:00

Hejsan Svejsan!


Igår var jag och Malin på en lite utfärd ♥

Det var riktigt kul! Här får ni bilder på

det, hoppas ni gillar dom ♥


  

 

 


//JULIA ♥




Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards