Alla inlägg under september 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 17 september 2015 11:16

Hallå allihopa,

för tillfället har jag inte nätverk hemma så jag kan inte blogga därifrån

jag kommer lägga upp något på måndagar och torsdagar.


Nyss var jag på ICA med Hilda. Vi köpte lite saker, jag köpte b.la

en liten fika till min sista lektion (Polska).


//Julia


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 10 september 2015 11:23

Hallå allihopa!!


På måndag kunde jag inte lägga upp veckans låt.


Vi har bestämt ett straff till mig då...


Så här får ni 5låtar!!!




  1. Du swipa höger - Emil Berg
  2. Firework - Katy Perry
  3. All of me - John Legend
  4. Boyfriend - Justin Bieber
  5. Dö för dig - Danny Sausedo

// Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 7 september 2015 10:58

Hej


på fem dagar har jag och mamma lyckats puzzla ihop en Ara


 

 


En bild på själva puzzlet kan ni få senare.

Jo så ser denna ut då.


Det tog som sagt fem dagar men vi satt inte och puzzlade hela tiden.

Om man tycker om fina färger och .. ja puzzel så är detta en väldigt bra grej.

Det kostade 99 kr vad jag minns.


//Julia

Hej

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 4 september 2015 22:37

Hej allihopa!


Pluggar ni språk i skolan? Har har själv valt Spanska, vad valde ni?


Åhh, jag har inte så mycket att säga...


Imorgon ska jag plugga och göra kanske någon recension. Jag vet inte.


Vill ni ha en recension?


//Julia


HEJ

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 2 september 2015 06:33

Hej allihopa! Det är onsdag och det är dags att blogga även om klockan är typ halv sju på morgon, jag är trött och hungrig, så det är nog bäst att ta och äta en frukost! Jag har ingen långrast idag så jag kommer inte kunna blogga i skolan men imogon har jag det så... ja, vi ses!


//Julia <3

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards