Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 21 oktober 2015 19:19

Hej!


Jag har tänkt starta en ny sak här på bloggen, då och då kommer jag lägga upp bilder/video på en nageldesign. Denna gången får ni de här!


 


Okej, saker jag använde var: 2 nagellack från Claudia (rosa och svart), 1 nagellack från Fate Of Flower (med guld-glitter-korn), top coat och papperstejp.


Först så sätter du papperstejpen tvärs över nageln och målar med en färg sedan tar du av tejpen och målar med den andra färgen.


 

 

Sedan när det torkat så målar du över med guld-glitter färgen.


 


Sedan målar du över med topcoat! (Genomskinlingt nagellack som man använder när man är färdig för att allt ska hålla längre!)

Klart!

 Förlåt att det inte blev en exakt beskrivning med bilder! Det blir det nästa gång.


Lycka till!


Claudia nagellacken köpte jag på ullared  gekås för 10 kr styck <3


/Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 21 oktober 2015 19:14

HEJ!


Om några dagar (på höstlovet) kommer det upp en video på salt-deg eller (troll-deg) som vissa säger, det är en deg som blir hård efter några timmar eller ett dygn. Man kan också ha det i ugnen för att det ska gå snabbare.


Här får ni en bild på vad jag har gjort, vad vill ni att jag gör i videon (figur då).


 

Det är riktigt enkelt! Hälsa på bloggen om några dagar så kan du se hur man gör!


//Julia

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards