Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 27 juni 2014 11:04

Jag blev utmanad av Julia att skriva 10 pinsamma saker jag har gjort.  

  1. På ett disco stog jag och dansade på en bänkså jag välte någons fulla coca cola burk.   
  2. En i klassen sa hejdå i en normaltorn sen skrek jag hejdå!!  
  3. Trillade på en som rullstol när hennes Julias mamma och "pappa" var i samma rum.
  4. På en kamping så var det värdldens lättaste lås. Jag skulle låsa upp men det gick inte, så jag bankade på dörren och ropade, KAN NÅGON HJÄLPA MIG JAG KOMMER INTE UT. Sen efter en stund insåg jag att jag hade bara vridigt på fel håll. Och när jag komm ut ståg det en tjej i min ålder.   
  5. På Grönalund i en kö så var det en man som såg ut som min pappa. Så jag sa,kan vi köpa sockervadd sen.
  6. Jag glömde en gång nycklarna till huset och bilen så vi fick cykla dit vi skulle och då var jag tvungen att cykla utan hjälm och så var det många i klassen där och dom frågade varför jag cyklade utan hjälm.  
  7. Min kompis skulle betala med min 20:ga men när hon tog ut den så rev hon den i 2 bitar
  8. Jag skulle cykla hemmed 2 kompisar, så råkade jag cykla in i en soptunna. Den höll på att ramla men ena kompisen fågade soptunnan. Men när vi skulle börja cykla igen så hade min kedja hoppat.  
  9. `Jag och en annan cyklade förbi ett mat- ställe. Då så lekte jag att min cykel var en cross, så jag stegrade (lite) och gjorde ett sånt ljud. Och där satt några i klassen.
  10. Det var när jag och Julia skulle köpa glass. Vi gick först in till ica och köpte en glass sen en till och bara för att inte skämma ut oss så åkte vi till macken och köpte glass (eller jag). Men sen skulle Julia köpa en stor ben & jerry medans jag hade en liten så vi fick gå in till ica igen.   

Hoppas du gillade inlägget!!

här kommer en bild. // Malin

     

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 27 juni 2014 01:11

Malin!


Jag utmanar dig att du ska lägga upp 10 pinsamma saker!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kära läsare!

Hejsan!


Jag har tänkt at vi kör typ... konka! Ni kommenterar saker "vi", eller jag om Malin inte vill, ska göra! Så börja nu, så kommer det en video sen!


  //Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 27 juni 2014 00:23

Hejsan svejsan!


Jag ska berätta 5 pinsamma och 5 normala saker om my self! Jag börjar med det pinsamma  


1. Jag har fisit högt på rasten när det var personer runt mig


(inte lite heller) -.-


2. Jag sjöng högt "I LOVE YOU" när min mammas pojkvän


kom in!! 


3. Min kompis har frågat chans åt mig på den fulaste (förlåt) personen någonsin!! det värsta var

att han sa nej -.- (ifall ni undrar, jag ville ej va ihop med han!)

4. Förr förra discot spillde jag läsk över hela golvet typ!!   


5. När jag sov över med Malin så spillde jag en skål med mjölk!


Vid hennes föräldrar!   


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu till det normala då!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Jag kommer från Polen


2. Mina favo färger är ovanliga: akvamarin, cyan, aqua, turkos


3. Jag har inget mellan-namn :3


4. Jag är konstig och galen     


5. Malin tycker att jag är döv!   


//Julia ♥

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 27 juni 2014 00:15

Tjabba Tjena Hallå!!   


Såååå kul att sitta och mysa med familjen!

Hoppas ni gör det alldeles snart! ♥

Vi äter chips, choklad och pistasch (Kan ej stava till det) nötter!

Vi spelar playstation och har jättekul! Hoppas ni har lika kul när ni sitter i soffan och

läser detta!   


Vi ses snart i nästa inlägg!


//Julia


  (Vår tv)

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards