Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 26 juni 2014 23:51

Hejsan


Jag tänkte visa några minnen. Hoppas ni gillar dom.  

  

Min hund Tilda

 

Jag som liten

 

Tilda som liten

 

Jag och min hund boda som små

 

Underbara Funäsdalen

 

Och till sist den roliga bocken på kolmården


Hoppas ni gillade bilderna!!   Men det var mest kort på mig och minhund.  


//Malin ☺



Av Julia ☺ & Malin ♥ - 26 juni 2014 22:26

Tjena!



Du vet säkert att jag verkligen ÄLSKAR!!! mina djur! ♥

Här får ni bilder på mina djur! (Jag älskar ALLA djur!)


 

Min Hund Molle! (Tjej) 4 År !

Ras: Chihuahua/Tax (Blandras)

ÄLSKAR HENNE!!   

 

(Molle igen)

 

Alice!! Min lilla flicka som är snart 2 år!

Ras: Dvärgvädur!


 

Min lilla sötnos i buren!!!♥


//Julia ☺



ALL FOR YOU ANIMALS!     


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 26 juni 2014 21:42

Hej!


Jag tänkte skriva 10 grejer om mig själv


1. Jag älskar mina vänner

2. Jag älskar att leka med min hund

3.Jag gillar att vara ute

4.Har varit på en one direction konsert 

5.Är mycket klantig

6.Älskar alovera

7.Dansa är den ända "sporten" jag håller på med    

8.Tar kort på nästan allt

9.Älskar att sova i husvagn  

10.Gillar att sjunga (men är dålig på det)


//Malin

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 26 juni 2014 21:33

Hejsan!


Idag har jag varit med Malin! Det var kul!   

Vi tänkte sova över och ta lite bilder men.... kallops....fick inte sova över!!!   

Malin är den bästa personen jag vet ! ♥

Hur har eran dag varit?

Någon gång ska vi fixa en header! Kommer bli kul ♥

 

godnatt! ♥


//Julia ☺

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 26 juni 2014 19:45

Hej!


Vi heter Julia och Malin. Vi är nybörjare så denna bloggen kan nog bli den sämsta du har läst. Vi kommer skriva under inläggen med //Malin eller //Julia.

Hoppas du gillar bloggen!!   


//Julia & Malin ♥


Kolla in julias enskilda blogg --> http://julia-lol-live.bloggplatsen.se

 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards