Alla inlägg den 23 juni 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 23 juni 2015 17:54

Hej Allihopa.

Idag har jag tänkt visa er tre stycken lipbalm som jag

har hemma. (Jag kunde tyrvärr inte ta bilderna själv)

Så här är den första:

 

 

Baby Lips Pink Punch - Maybelline New York

 

Baby Lips har jätte jättefina färger, men för mig funkar inte den här.

Den återfuktar inte mina läppar.

 

 

Lip Butter Blueberry Blush - Nivea

 

Den här, den är riktigt bra. Den både återfuktar och ger en fin

effekt.

Det enda minuset är att den inte har något att applicera med. Alltså jag applicerar detta med fingrarna, vilket inte alltid är fräscht...

 

  

Pearly Shine - Nivea

 

Denna lipbalm återfuktar bra. Den ger också en fin "pärlglans" som det står på förpackningen. Men den är lite trög att applicera, jag vet inte, det kanske är bara jag men. Aa.

 

Mina favoriter i ordning:

 

1. 2.   3.     

 


Hoppas ni tyckte om detta inlägget!

 

//Julia


Av Julia ☺ & Malin ♥ - 23 juni 2015 17:07

Nu ska ni få veta 10 onödiga saker ni inte visste om mig.

 

1. Jag är rädd för insekter

2. Jag har 12 kex choklad hemma (vann på liseberg)

3. Jag gillar inte mycket grädde på tårtor.

4. Jag åt chokladpudding nyss   

5. Jag hatar när det regnar.

6. Jag har typ 6 lypsyler. Men ingen av de hjälper typ.

7. Jag ska till Polen om några dagar.

8. Mitt mobil-skal är sönder...

9. Jag kommer nog göra ett till inlägg idag.

10. Jag har bara varit där jag bor hela sommarlovet. (Bara åkt och handlat i en annan stad)

 

Om ni tyckte om inlägget får ni gärna trycka på gillaknappen och kommentera.

 

//Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 23 juni 2015 13:54

Hej allihopa.Det är jag Julia igen.


Som resten av dagarna på sommarlovet vaknade jag idag klockan 12.


Ehh Julia... Allvarligt.


Jo.


Så för mig är det godmorgon   


Hoppas ni har en fin morgon!♥


//Julia

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 23 juni 2015 09:46

Hej! 


Nu har jag läst lite om förbanden och det visar sig att det är the fooo som ska spela.  Så jag har visst lurar er sorry

//malin

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards