Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Julia ☺ & Malin ♥ - 24 juni 2015 20:38

Men hallå elle äru go elle.

Ni kanske undera vad det var, det betyder MEN HALLÅ ELLER ÄR DU SKÖN ELLER.

Det var götteborska om någon undrar.


Jag hade egentligen tänk att bloggs igår när jag kom hem. Men vi kom hem vid 03.00 och jag var så trött så jag orkade inte det.

Nu till konsären......


När vi kom till arenan så var det svårt att hitta till sin kö eller om man säger så. Vi skulle stå i L sittplats men sen så fanns det L stå plats så man visst inte riktigt var man skulle stå. Och vissa hade ju varit i kön sen kl,06.00 om inte tidigare, där dom hade suttit såg det ut som i en sopptunna. Sen när vi kom in i arenan så hade The fooo conspi... (någonting sånt) börjat. Dom var faktiskt välldigt bra, och dansade bra. Sen kom det okända bandet för mig McBusted, dom var inte bra, eller dom var bra om man gillar rock. Mcbusted sångarens röst blev jag kär i. sen så börade 1D spela 15 i 9 på kvällen. Sen så kan ni inte gissa vem som var och tittade på 1D..............jo the fooo... och dom var typ 4 meter ifrån mig.(kommer kanske bild sen)


Konsären var jättebra och allt var alldeles alldeles underbart...förutom att min mamma typ gjorde mig döv.



Men sen när vi skulle ut ur arenan så var det höga staket och papperssaker på så man inte skulle se vad som var där inne. Och plötsigt så började alla skrika och bli helt galna, dom rev sönder pappret och jag var typ längst fram och sen blev jag bort kuffad av massa fans för asså dom bryr sig ju inte om en 13 åring som är bara 154 cm medans dom är 2 meter. Men nu vill ni någ veta vad som var alla skrek och rev och knuffades för....jo det var 1D som skulle hoppa in i sina bilar dom skulle åka med till hotellet, jag är så arg för jag fick ara se Naill då, men bättre än inget...fast han är ju min favvo i bandet.



HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN KONSÄREN ( det är inte jag som har tagit korten)



(hittade inte bilderna men sök på one direction 23 juni 2015 ovh så gr du in på bilder)


HOPPAS NI GILADE INLÄGGET FAST DET VAR SKIT LÅNGT      //MALIN        

                                                                                                                                                                                                                            

Translate

Om Oss


Två bästisar på 13 år! Bloggen handlar om lite random saker.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Rösta

Vad vill ni att vi lägger upp av?
 Bilder av våran vardag
 Tips och ideer
 Recept
 När vi bakar
 Videos
 Roliga videos
 challenge
 annat

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards